Від 2000 грн доставка БЕЗКОШТОВНА

Політика повернення товарів

Ця політика розроблена відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 № 1023-XII та Постанови КМУ від 19.03.1994 № 172.

1. Товари, що не підлягають поверненню та обміну

Згідно з Додатком № 3 до Постанови КМУ № 172, не підлягають поверненню (обміну) товари належної якості, зокрема:

- парфумерно-косметичні товари,

- предмети санітарної гігієни,

- гребінці, масажні щітки,

- товари в аерозольній упаковці,

- інструменти для манікюру та педикюру (ножиці, пилочки тощо).

Таким чином, обмін чи повернення можливі лише у випадку наявності заводського браку або недоліків.

2. Повернення товарів неналежної якості

Якщо товар має заводський брак, недоліки, фальсифікацію або не відповідає умовам замовлення, споживач має право вимагати:

- заміни на такий самий товар належної якості,

- заміни на інший товар із перерахунком вартості,

- безоплатного усунення недоліків,

- розірвання договору та повернення коштів.

У такому випадку витрати на доставку/повернення оплачує продавець.
Повернення коштів здійснюється не пізніше ніж протягом 7 календарних днів з моменту підтвердження недоліків та отримання товару назад.

3. Загальні умови

Поверненню підлягає лише товар, який не був у використанні (крім випадків виявлення прихованих недоліків).

Перевірка стану товару проводиться після його отримання продавцем. У разі необхідності може бути призначена експертиза.

Контакти для повернення:
+38 096 818 88 88

#